Campania toamna-iarna IL PASSO

Pe langa produse care dozeaza eleganta cu lejeritatea unui stil de viata urban, IL PASSO acorda o atentie relevanta campaniilor sale de promovare. Pentru sezonul toamna-iarna 2012/13 IL PASSO distribuie in rolurile principale pe doua modele de succes: Silviu Tolu si Stefania Ivanescu.

„Pentru sezonul toamna – iarna 2012/2013, ne-am dorit sa lucram cu doua modele IT ale momentului, care sa exprime cu succes spiritul brandului IL PASSO  si procesul nostru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternica si de impact, iar Silviu Tolu si Stefania Ivanescu au fost alegerea perfecta. In plus, am continuat colaborarea cu Tibi Clenci, pastrand acelasi art director, Alin Galatescu, acestia reusind sa dea viata unei povesti ce reflecta stilul unic IL PASSO.”

Pentru cei care inca nu sunt familiarizati cu numele si realizarile lui Silviu Tolu, poate Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan, Comme des Garçons sunt indicii ale unui succes de care putini au parte. Si nu, Silviu Tolu nu colectioneaza postere si abtibilduri cu cei mentionati mai sus, el defileaza pentru acestia in show-urile prezentate pe podiumurile internationale. Frumusetea sa androgina si extrem de versatila i-a rezervat un loc de seama in randul modelelor masculine. In pictorialul de promovare al colectiei pentru toamna-iarna IL PASSO joaca rolul unui gentleman with a twist. Seducator de inabordabil, Silviu Tolu echilibreaza frumusetea clasica a Stefaniei Ivanescu. Aceasta, desi aflata inca la inceputul carierei,  nu se sfieste sa ne impresioneze cu un portofoliu care cuprinde colaborari cu Jil Sander si Christian Dior.

Cu aceasta campanie IL PASSO pare sa continue ceea ce a inceput odata cu sezonul primavara-vara al acestui an. Daca acea campaniei publicitare s-a axat pe promovarea designerilor vestimentari autohtoni in paralel cu promovarea propriilor produse, in sezonul toamna-iarna atentia brandului se indreapta inspre modele de succes de origine româna. Brandul IL PASSO, el insusi de aceeasi origine, intelege importanta unei comunicari coerente cu exteriorul si arata respect fata de restul industriei din care face parte.

MUST HAVE:

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s